Helt underbar dag!

Sensommaren är helt fantastisk nu! Scott och jag åkte ner till landet för att njuta de sista riktiga sommardagarna och det är verkligen sommar! Scott är nu så stor att han orkar gå en bra sväng i skogen och så stannar vi och kollar in olika mer eller mindre spännande saker. Vissa saker tycker bara Scott är spännande och vissa saker ät det bara jag som tycker är spännande! I morgon startar Laszo i sin första skönhetstävling med Linnéa. Mycket spännande och Scott och jag önskar lycka till! Vi tror att de kommer att vinna rubbet....


Scott spanar in något spännande som kvackar i vassen

Det är jaktpremiär på änder idag och vi har span på dem.

Ofta är det bara en glatt viftande svans som jag får följa. Guiderna på charterresor
använder oftast ett paraply eller flagga, men jag tar sikte på svansen.

Jag klappar mitt absoluta favoritträd i hela skogen!

En gigantisk ek. Det skulle behövas fyra eller fem personer med utsträckta
armar för att kunna famna runt denna ek.

Sedan tog vi en båttur i trampbåten. Så ni fattar vilken underbar dag vi har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0