En liten primadonna har vi fått

Scott är en primadonna. Han tycker att det är kallt ute. Jag är ju av tron att man ska itne hålla på för mycket med täcken och sådant. Absolut när man tränar så ska de få på sig ett för att hålla värmen emellan men kanske itne på en vanlig promenad.
Scott har blivit lite av en slyngel och är itne helt självklar när han är lös nu är det koppelpromenader som gäller föpr honom. Dock uppstod ett problem. När det är så kallt som 15 minus så hoppar Scott på tre ben när han är kopplad... Dock om han får vara lös då fryser han itne minnsann han springer ju som en galning med Laszo. Så dilemmat är skor, täcke och koppel eller inga kläder och lös? Tur att jag har pli på Laszo då scott oftast hänger på honom... Det får bli fler men kortare promenader med koppel men sedan en längre i skogen lös.

Dock i vädret på bilden ovan förstår jag behovet av täcket... Dålig kvalitet på bilden jag ska ta en ny på deras nya fina täcken vi fått av Tove och Göran! TAck, de visade sig behövas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0