träning i julstressen

Vi hann med ett kort träningspass i fredags morse. Vi har itne tränat på klubben på någon vecka så här om dagen gick vi förbi och jag gjorde bara ett kort skick på rutan med Laszo för att se hur han reagerade. Gick jätte bra. Men tillbaka till i fredags...
Vi träffade upp Anita och Aquila ute på klubben. Först gjorde vi lite skick på rutan vilket gick helt ok tills sista gången då tittade Laszo på mig som om jag vore galen... inte bra så jag avslutade och satte fast honom och tog fram scott istället. Vi lekte lite och sprang runt och tjo lite, vi har ingen direkt träning med scott nu för han behöver få lite träningspaus så scott fick bara leka en stund eftersom han gjorde passivitetsträningen så bra. Sedan tog jag fram Laszo igen klockrena skick på rutan. Yes!
Vi gjorde sen tvåans hopp och apport. han är duktig. Jag tror att tvåan kommer gå bra. Vi avslutade med en budföring där jag blev tvungen att kommendera Laszo två gånger men sedan sprang han bra till Anita. Vi testade en budföring med Scott också. Han var en naturbegåvning! Han tyckte att det var hur kul som helst att springa mellan köttbullarna vi hade.

Kommentarer
Postat av: Anita och Aquila

Visst är det kul när det blir resultat!!! Ser fram emot nästa vår då vi ska ut och tävla i 2an!! Kram A

2009-12-15 @ 20:57:41
URL: http://www.aquila.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0