Här om dagen...

Vi har hittat ett nytt perfekt färdmedel för Scott som gör att alla blir nöjda, -en släpkärra efter cykeln! Perfekt, då Laszo får springa ordentligt, vi får röra på oss och Scott ligger bak och sover.
Vi åkte förbi appellbanan och Scott fick träna på att sitta kvar i koppel medan Laszo och jag gick iväg en bit och tränade fotgåendet. Scott var väldigt duktig och vi varvade med att Laszo fick vänta och Scott fick lite träning.
Vi provade också lite agility eller rättare sagt jag skickade in Laszo i några tunnlar och scott hängde på lika glad för det. Vid ett tillfälle stanna han inne i tunneln så en sekunds förvirring uppstod när jag undrade var han tog vägen men när jag tittade in i tunneln stod han där och letade godis.
Vi gjorde även en port i slalom vilket gick ut på att jag la godis på andra sidan porten och sedan gick scott och jag emot i koppel och jag släppte på honom när han bjöd mot porten från rätt håll, han tyckte det var helt ok att springa runt pinnar när det finns godis.   

Scott har även fått vara med om bussåkande vilket han inte brydde sig överhuvudtaget om. Första gången Sigge åkte skakade han som en duracellkanin. Måste ha varit det förträffliga sällskapet som Scott hade i Laszo.
Lyckan var dock stor när mamma kom och hämtade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0