Skön relaxhelg

Laszo och Scott har klarat av en vecka i stan efter semestern och tagit det lugnt i helgen. Laszo har varit ute och sprungit med cykel igår och med springande bihang idag. Årets första kantareller har hittats och vi har även fräschat upp de gamla kunskaperna i kantarellsök. Det gick alldeles utmärkt! Scott har lärt sig klickern och ett bra ligg. Sitt och inkallning är han redan en stjärna på. Han har även, i stor triumf, klarat av att hoppa upp i soffan och ligger där så himla nöjd. Den blicken han gav mig när han lade sig tillrätta, var obetalbar!

Jag har lagt mig här själv och det tycker jag är bra gjort!

Laszo fick ett grisöra och Scott fick bara titta på och känna lukten av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0