Jobb med Laszo

Laszo får stå ut med mycket med den lille och behövde en paus. Han och jag åkte ut till klubben där jag la ett spår på cirka 300 meter med en pinne. Han måste ju lära sig att markera mer än kasta pinnen i luften av lycka. Medan spåret fick ligga till sig tränade vi lite på planen. vi körde lite fotgående med heltom svängar och sedan platsliggning under gång. Han fick för sig att han itne skulle ligga men jag tror på att det var högst tillfälligt. Sedan övade vi fjärrdirigering där jag funderar på att börja använda händerna också vilket jag tidigare valt bort då han lyssnar bra på rösten. Ja ja. Vi avslutade med några hopp och sedan ngr agility hinder som han flög över.
 
När vi skulle gå till spårningen och vi hade startat började jag le igen, det här är hans grej! Han var helt klockren tills jag fabblade bort mig själv i slutet men han fann den och slutet gott.
La tre spårupptag för att få några snabba slut så jag kunde reparera mitt misstag. Favorit ankan låg som sista upptag och lyckan var gjord för Laszo.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0