Träningsläger på Udden för två och fyra ben

På riktigt gott humör och med gott flås har Linnéa, Laszo och jag nu sprungit runt vårt varv över kalhygget och rundat eken flera gånger denna vecka. Linnéa står för både humöret och flåset. Laszo är oberörd när vi kommer tillbaka. Jag kommer nog att få öknamnet tysta skuggan. Vi har naturligtvis tränat hundar också. Sitt, ligg och koppelgående på den lille. Koppel behövs inte här, men vi var inne i byn och skulle sätta koppel för första gången på Scott som fick fnatt och for runt som en propeller i änden av kopplet. Jag bestämde mig då för att träna hemma först innan jag åter blev till allmänt löje. Laszo är en fena på fotgående nu och har även lärt sig att gå på lina. Vädret avnjuts varje dag och vi är tacksamma för varje dag fint väder vi får!
Linnéa utför dubbelsitt på kommando!
Linnéa utför dubbelsitt på kommando!


..och ett dubbelfot nästa helt felfritt....

...och här koppelträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0