en dag med lite träning

Idag träffade vi Anita och Aquila på klubben och tränade lite.
Först körde vi lite fotgående som LAszo gjorde galant dock så tränade vi lite mer på vänstersvängar där jag tappar honom lite. JAg har jämt tränat med knäet som "flyttar" honom åt vänster vilket jag har märkt stör honom. NU provade jag att ta mindre steg som flyttar honom succesivt till vänster. Fungerade mycket bättre.

Jag tränade lite på tvåans moment med rutan, hopp sitt hopp och sedan appellens framförgående. Han fattar galoppen.
Imorgon får Laszo vara kontorshund!

Kolla in Laszos uppfödares nya fina hemsida pumikennel.se

Kommentarer
Postat av: martina med pumin ella

Hej!

Halkade in på din blogg och fick se att Maktez skaffat sig en riktig hemsida! Äntligen :)

Ha en skön helg!

2009-11-07 @ 21:12:40
URL: http://ellsonbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0