Världens bästa Laszo!

Tävling idag och nervositeten hade kommit på besök. Dock gick allt strålande och Laszo var en stjärna. Han gjorde en 10 på platsliggning och tandvisning. Inga problem!!
PÅ fotgåendet var ahn itne riktigt med så jag fick inte den där riktigt bra gången men en 7 i alla fall!
LÄggande under gång vågade jag itne lita på honom och tog hellre ett DK men bara med blicken ingen hand denna gång. Han låg och det blev en 8.
Inkallningen blev lite tokig, den som brukar vara en 10. Han blev störd av publiken (vilket han ska tåla) men han hörde itne mig och jag fick ropa två gånger. DK och en 7.
Ställande under gång var en fin 10! Apporten var lite tokig för mellan storleken på apporten var enligt mig JÄTTE stor och han ville itne ritkigt men en 5,5 i alla fall. Det är ju bara kofficient 1. Hoppet blev en 10. weee hooo. Helhet 7. Domarn berömde tilloch med att det såg så trevligt ut. Kul att höra.

Vi fick 168 p och vårt andra 1:a pris. i klassen kom vi på en 4:e placering.
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis grattis, vi håller tummarna för att ni kommer med till tävlingen på Solna och får chansen på ett LPI!

/Cissi

2009-11-01 @ 19:54:01
URL: http://blogg.pitchen.se
Postat av: Anita och Aquila

GRATTIS!

2009-11-01 @ 22:31:27
URL: http://www.aquila.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0