Det krävdes 26 mil för att få ett FÖRSTA PRIS!

Igår i ren ilska ringde jag runt alla klubbar i Sthlm och Uppland som hade tävlingar idag. Jag skulle ha revansch!
kl 5.30 gick jag och Laszo uppe och åkte enda ut till Norrtälje. Det gick jätte bra!
Platsliggning 10 p
tandvisning 10 p

Fotgående 7 p, jag har fått påbackning att jag har för kort koppel så idag hade jag för långt och det kom mellan frambenen på honom men han var duktig ändå!
Läggande under gång 8,5 p han skulle tusan inte stå och det gjorde han itne men jag tog ett DK.
Inkallning 10p!!
Ställande under gång 10 p!!
Apport 5,5 p släppte för tidigt.
Hopp 7 p. Blev störd av jublande publik och missa ingången
Helhetsintryck 8 p

172,5 p och ett första pris och tvåa i klassen!
BIldbevis kommer när Häverö bk har lagt ut sina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0