Hej hå, Hej hå vi ska till klubben gå!

Linnea är tillbaka från Paris och ordningen är återställd.
Idag ska vi ut på promenad och sedan träffa Anita och lägga ett spår. På eftermiddagen blir det yttligare ett spår men för klubbens tävlingar i helgen. Jag får gå spår, jag men det det är bra träning till mitt eget spårande med Laszo.
I paris fanns det en viss ordning på hundarna, (eller??). De flesta gick lösa och hunden jag bifogar på bild tränade på platsliggningen...


Jag kanske ska göra en platsliggning med Laszo på sergelstorg och ställa en mcdonalds mugg framför. Tror ni jag blir rik på idén?

Kommentarer
Postat av: Anita och Aquila

Kanske kan tjäna dubbelt upp om Aquila ligger bredvid också...Tack för spårhjälp idag!

2009-10-21 @ 15:44:28
URL: http://www.aquila.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0