Stackars Laszo!

Idag är det synd om Laszo (men vi säger det inte högt så han tycker ännu mer synd om sig själv). Laszo fick i somras eksem på rumpan (sådan matte sådan hund...) Vi trodde det var våteksem eftersom han badade en hel del. Nu har eksemen dock fortsatt men inte badandet och vi kände att det är dags att se vad det beror på. Klockan 7  i morse lämnade jag in Laszo för att han skulle sövas och göra ett biopsiprov. Vid 11 var han klar och jag hämtade honom. Han pep hela vägen hem men nu har han somnat på mattan vid mina fötter. Han har fått en tratt med sig hem men han är än så länge duktig och låter rumpan vara.

Jag bifogar ingen bild på Laszo i tratt för han sover nu utan bifogar en bild på Scott när han använde webkameran på datorn för att ringa mamma på skype och säga att hon får komma hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0