KM- nja, gick väl så där.

KM idag och Laszo var inte riktigt med på noterna. Kan det vara för att det var på hemma plan. Han (eller kanske jag) skärpte inte till si gsom han gjort på de strarter vi gjort innan och fotgåendet var det sämsta på mycket länge. Laszo brukar gå flera steg jätte bra fotgående sen är det osm om han tröttnar och går lite bakom och sedan kommer han i kapp igen. Idag gick han lite bra, lite bakom och sedan även en meter i från mig. Att han går en bit ifrån mig brukar aldrig hända.
Däremot fick vi till läggandet och ställandet idag! Weehoo!
Hoppet blev dock väldigt pinsamt då han fick för sig att tävlingsledaren var väldigt intressant men jag kanske ska vara glad för det eftersom han VILLE gå till en man, brukar ju itne vara så tidigare.
Summan av kademumman var att det som LAszo brukar ha svårt med gjorde han bra men det som han brukar göra bra slarvade han med.
Efter KM:et rusade vi ut till Lidingö golfbanan där sökbanan för söndagen skulle vara och vi vallade runt området och fixade.
Imorgon ska jag ligga under en gran i två timmar med samling klockan 7 på morgonen. Gör vi det här frivilligt?
Tusen tack Anita för ditt stöd på KM och för att du räddade mig i sista sekund med utlåning av er fina bil!


Platsliggning (bild lånad av anna ronge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0