Onsdagsträningen

Scott, Laszo och jag åkte ut till brukshundsklubben på kvällen. Först var det skotträning som inte berör någon av hundarna. Jag och Scott hade diskussion angående platsliggningen. Scott tycker att när det blir tråkigt (efter 2 min) så kan man resa sig och gå.
Sen tränade jag fotgående, fjärrdirigering, rutan och hoppet med laszo. Med scott blev det mest ingångar i fotgåendet. Men vi hann med ett hopp också och ett läggande under gång. Vi har börjat finslipa inför en eventuell framtida start i LK1. Laszo ska starta i LK2 snart men han ville inte förstå vad jag menade igår när jag sa rutan. Vad gör man?
Anita var även snäll och hjälpte mig med en budföring med bägge hundarna. Det fungerade tillfredställande med bägge!
Duktiga hundar!
scott med sin älskade giraff
Scott är nu vaccinerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0