Kul dag!

Idag träffade jag Lotta och Kling (som för övrig är mitt projektekipage i Allmänlydnadsinstruktörs utbildningen). Vi hade en kul FM med rally och lite agility och lite roligt fotgående. Bara kul när Scott var med mig annars fick han sitta passiv en bit ifrån.
Både Laszo och Scott var super duktiga!
start
front
fina laszo
backa 1 steg sitt, backa 2 steg sitt, backa 3 steg sitt
Scott och jag pratar om hur roligt vi har det!
front
backa 1 steg sitt, backa 2 steg sitt, backa 3 steg sitt
läggande under gång
belöning
Fint och ROLIGT fotgående
gruppbild
Världens finaste Lotta och Kling så söta!

Kommentarer
Postat av: Anna & Juni

Duktiga ni är! Vi får prova på rally någon dag vi också!!!

2010-08-06 @ 21:18:36
URL: http://www.annaronge.com
Postat av: Linnea

Tack! Självklart måste ni prova.

2010-08-07 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0