Rallylydnad och rutan!

Idag har det varit rallylydnadsträning. Vi var som oftast flera glada som tränade. Jätte roligt att det är så många som vill träna trots snö upp till knäna och minusgrader.

För oss gick det ganska bra. Laszo var träningssugen och det rullade på.

Jag avslutade med att träna "nya" strategin på rutan. Jag visade konerna och sa rutan. Sedan gick jag tillbaka till Laszo, riktade in och skickade. första gången gjorde han ingenting förrän efter en stund då det var väldigt tveksamt. När han var i mitten rusade jag in och berömde som aldrig förr. De följande tre skicken var riktigt bra faktiskt! Det kanske fungerar....?

Scott fick stanna hemma och vakta huset och mysa med mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0