Styrelsemedlem och fortsatt träning

Ja då var jag sekreterare i Lidingö brukshundsklubb för två år. Jätte roligt ska det bli! Jag skäms dock då jag missar det allra första mötet men det är för en bra hundsak eftersom det är första tillfället på Allmänlydnadsutbildningen.

Den utbildningen börjar på måndag med 3 timmars introduktion. Inget jobb med hundarna men hund får följa med för att träna passivitet. Jag funderar på om Scott skulle behöva tre timmars stillasittande(liggande)?? Vi får se, han och Laszo får byta av varandra i att vara kurs hund nu i kommande tillfällen.
Nu ska Laszo och jag hämta Scott som är på kontoret med mamma.
/L.

Kommentarer
Postat av: Anita och Aquila

Välkommen till styrelsen! Ta tillfället i akt att träna passivitet vettja!!

2010-02-14 @ 21:46:24
URL: http://www.aquila.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0