dagens träning gav så mycket inspiration!

Nu är vi igång och vi kommer komma med storsteg.
Vi träffade Anita och Aquila på klubben. Vi började värma med ett fotgående sedan kommenderade Anita oss i det. Laszo var jätte duktig, även när han tittade bort vid ett tillfälle kändes han perfekt i position och med. Sedan gjorde vi en inkallning med ställande. Inga problem där heller. Det som var roligt är att han brukar gå långsammare på andra inkallningen för att han väntar på ställandet men han hade bra fart så jag drog en boll bakom mig.
Sedan var det rutan. Laszo klarar den värd en tia, om jag går fram till rutan innan, går tillbaka och sedan skickar. Däremot om jag skickar utan att gå fram så hoppar han fram en meter och stannar.
Vi gjorde fjärrdirigering där Laszo agerade väldigt förvirrad första gången men gjorde sen den väldigt bra. Vi tränade med Anita som stod bakom och prasslade vilket troligen gjorde att han var förvirrad på första.
Sedan gjorde vi en dold platsliggning som inte var några problem.
Med Scott gjorde jag en inkallning, vilken blev väldigt bra, med även en början till slutposition. Sedan gjorde vi ett skick efter en dummy. Anita stod på andra sidan planen och slängde vid signal dummyn och sedan skickade jag Scott. Klockren! Man skulle kunna tro att han var född för att göra detta =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0