Mer inspiration och goda nyheter

I februari kommer jag börja gå en Allmänlydnadsinstruktörsutbildning som är klar i maj. Det händer mycket till sommaren. Jag kommer vara klar på min utbildning denna instruktörsutbildning. Det känns väldigt roligt och inspirerande!
Dessutom ringde de från klubben och frågade om jag ville komma med i styrelsen och att de ville föreslå mig på årsmötet. Kul att känna att de tror på mig och känner att jag kan bidra med något för det känner jag att jag verkligen skulle vilja.
Allt för ikväll imorgon är det rallylydnadsträning!

Kommentarer
Postat av: Anita och Aquila

Jamän då ses vi i styrelsen också!!!Kul att du vill vara med.

2010-01-25 @ 10:10:16
URL: http://www.aquila.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0