kvällens aktiviteter!

När jag bara varit  vaken i 31 timmar åkte jag ut till Danderyd-täbys bk för att ha den absolut sista Aly-utb innan examinationen.
Vi hade några prova på stationer.
Först fick vi testa rallylydnad, sedan specialsök, sedan hade jag hand om dirigering och sist var det trix.
I rallylydnaden fick Laszo gå och han var lite okoncentrerad och omotiverad. Tråk! Men vi gick banan runt och gjorde momenten.
I specialsöket skulle vi söka efter té. Scott fick testa och var duktig. Det enda som jag måste träna mer på var att han gärna ber mig om hjälp med blicken. Belöna utifrån!
I dirigeringen skulle jag och CIssi hjälpas åt men jag tog det själv. Jag visade hur man kan arbeta in höger och vänster och ut med hjälp av dummys eller godisskålar. Scott var duktig men väldigt trött.. Han tittade på mig och sa i princip... ja j a jag gör väl det.
I trix fick Laszo vara med igen men även scott. VI gjorde slalom, vacker tass, backa, godis på tassarna, snurra runt och lite annat smått och gott.
Ska jag säga att vi alla tre var slut i rutan efteråt.
Skönt med en ledig dag i dag. Imorgon åker vi till landet och unghundsderbyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0