Härliga tider

Mamma och hundarna har varit på landstället så därav tystnaden på bloggen.
Jag hade den stora äran att låna härliga Doris (Thorsvi´s Bunnahabhain) under söndagens instruktörsutbildning. Doris är anledningen till att vi köpte jaktlabrador. Hon är en klippa och världens mysigaste. Jag provade lite skick till höger och vänster med henne som kan och fick känna på hur det ska vara.
Laszo och Scott har fått hänga med till hästarna i några dagar och det går alldelles utmärkt. NÄr jag rider eller tömkör lägger jag dem utanför ridbanan och där ligger de tills jag är klar. Snacka om lång platsliggning, men de har varandra!
Idag har det varit rallyträning igen och vi har ju dessutom anmält oss till en rallytävling. Både Scott och Laszo är anmälda så nu får vi se!! Ska bli jätte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0