Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Jag och Scott hade planerat att debutera i Lydnadsklass I idag.
Vi inledde fredagen med att genrepa med hjälp av Anita W. Jag måste själv säga att jag hade inte skämts om vi hade gjort det programmet idag.
Dagen innan tävlingen åkte vi till Västberga och tränade freestyle och rallylydnad. Scott fick bara göra lite för att det skulle vara kul.
Sen låg vi och sov halva natten bredvid varandra i sängen. Andra halvan av natten var itne riktigt lika kul. Jag fick kramper i magen och mådde inte så bra. När jag väl somnat vaknar jag av ett pipande ljud kurrande ljud. Det är Scotts mage. Den håller låda ett bra tag, så jag går upp och släpper ut honom. Han gör samtliga sina behov som vanligt och vill in igen och ha mat. Däremot när maten serveras vill han itne ha. Han spyr några gånger en stund senare och magen fortsätter och låta. Hm vi får hålla honom under uppsikt. Annars är allmäntillståndet som vanligt och han är pigg och glad. Han har dock fortfarande vägrat att äta till och med köttbullar.
Mamma tror att vi lever i symbios! Scott och jag har samma symtomer och sjukdom nu för tiden var ska det här sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0