Inomhusträning

Fyra lördagar framöver har vi (freestylelaget) bokat en inomhuslokal i Riksten där vi ska finslipa och få till vårt program för våren. Denna vecka fick även Doris följa med vilket jag tror hon tyckte var riktigt roligt. Så klart fick jag inte till några bra bilder men jag har ändå bevis på att vi var där :)
Doris var rolig för det var precis som om hon förstod att nu var det freestyle som gällde. Varje gång hon kom fram till mig så bjöd hon på vacker tass... Något hon inte gjort förr. Jag kunde inte hålla mig för skratt! Underbara hund!
Laszo var duktig och jag tycker vi i laget var duktiga oxå det kommer bli så bra!
En lycklig Doris!
Tyvärr var det här den enda bilden jag fick på Laszo och jag tror att man ser likheter med hans syster! Skumt att de gjorde lika då inga av dem är så fula i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Freestyle? Stackars Doris! Hon blir väl aldrig jakthund igen ;-)

2011-01-17 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0